torsdag 26 mars 2009

Ta daa!

Nu äntligen, har vi fått vårat internet inkopplat! *lycklig* Så nu, gott folk, är jag tillbaka med dagliga uppdateringar. :)
Jag har varit en sväng i skolan och gjort grammatikprov i Engelska. Igår hade vi ett oförberett (för mig ja, alla andra hade ju koll!) prov i programhantering, och i morgon är det religionsprov som gäller. Men jag ska inte klaga. Det enda provet som jag har behövt plugga till är det i morgon. De andra har bara gått ganska bra i alla fall. *s*

Vilket fint väder det är idag, inte sant? Synd bara att temperaturen ska ligga så lågt. Det är ju faktiskt omställning till sommartid på söndag, och då ska det väl vara vår, eller har jag fel?
Kelly sov hela natten utan avbrott, så jag antar att både jag och Martin är ganska utvilade idag. Skönt det!

I morgon är det fredag redan, och efter fredag kommer ju... Lördag! Lördag= inflyttningsfest & Rockabilly! Me like. Hoppas verkligen det blir trevligt! Vi har bjudit hit en ganska bra mix med folk i alla åldrar, så det blir nog bra. Eller dåligt... Den som lever får se. :)
Mellan 20.30-21.30 ska jag i alla fall släcka ner alla lampor för att stödja Earth Hour. Ni är väl med? ;)

Nu ska jag försöka mig på en ansökan till högskolan, så återkommer jag senare!
Puss på er, skönt att vara Centreratillbaka!

Inga kommentarer: