fredag 13 mars 2009

Update.

Hej!
Jag är hemskt ledsen, men vi fick faktiskt inte vårt internet inkopplat... From. datumet man får hemtelefonen tillbaka, tar det 4-5 veckor att får nätet. Gissa om jag blev ledsen? Och efter några veckor utan dator (ja, en och en halv då...) så får man otrolig abstinens!
Pluggandet går relativt bra, en sak är i alla fall säker; jag älskar min KomVux-klass! De är helt underbara, och vi har bestämt oss för att ha en KomVux-fest innan vi slutar. Kul va? ;)
Kelly växer som ogräs och blir bara mer och mer lätt att kommunicera med. Hon formligen berättar för en vad hon vill ha, eller så är det väl bara att jag som mamma förstår vad det är hon är ute efter. *s* Idag hade jag dock lite dåligt samvete... Jag är så lättirriterad nuförtiden, och det går ut över henne så fort något går fel. Jag kan vara världens bästa mamma, men också en av de sämsta. Men, jag har, och kommer aldrig att kunna slå henne! Aldrig.
Martina och jag har blivit så tajta. Jag älskar den tjejen alltså! Hon och jag är precis likadana. :)
I morgon ska jag nog följa med henne in till O-hamn på inflyttningsfest. Innan dess ska jag, Martin och Kelly spendera dagen i Kalmar. Ska bli utmysigt, med tanke på att vi aldrig hittar på något tillsammans... Det finns ingen tid till det helt enkelt.
Jag har egentligen jättemycket att berätta om, men med tanke på att jag har lektion så får jag nog sätta punkt. Tänkte ta en tripp hem till päronen, lägga över mina kamerabilder och skriva av mig ordentligt så fort jag hinner med det.
Btw, vi stormtrivs i nya lägenheten! Det är underbart att slippa dela rum med prinsessan, att kunna prata lite innan man somnar, kunna *biiip* och bara allmänt kunna plocka i garderoberna utan att vara livrädd för att väcka henne.
Nu ska jag återgå till lektionen!
Puss hej!

Inga kommentarer: