måndag 27 april 2009

3-dagarsfeber.

Hej hej!
Det gick fint hos läkaren. Hon sa att det bara rörde sig om 3-dagarsfeber, så nu kan jag slappna av! Dessutom får hon gå till Birgit i morgon, så vi slipper stanna hemma någon av oss. :) Vi gick en liten sväng innan vi tog oss hem och åt lite mat (hon åt för första gången på flera dagar!!), och nu sover hon. Hoppas verkligen att hon sover ett tag nu, så jag hinner hämta lite kraft att orka med resten av dagen...

Jag känner mig så kluven. Som ett jävla vedträ eller något sådant. Ska man verkligen kämpa och försöka hitta känslan, eller vilket är bäst? Jag har ju förstört alltihop redan ändå. Måste prata. Vi måste ta en paus. Jag måste få reda ut mina känslor. Det allra, allra värsta är att jag är så blödig! Så fort jag öppnar munnen och ska få ur mig något känslosamt, ja då börjar jag stortjuta och så är det omöjligt att höra vad jag försöker få fram... Mysigt... Det är ju inte konstigt att jag undviker jobbiga samtal helt och hållet! *s*
Jag trodde aldrig att jag skulle kunna bli sån. Jag hatar såna människor! Har föraktat dom, och spottat åt dom, och nu har jag blivit en sån själv! Det är synd att det drabbar fler än mig bara... Men jag vill inte få det ogjort heller. Allt är kört...
Dessutom har jag sån fruktansvärd abstinens. Abstinens efter något jag inte kan få. Något jag egentligen inte vill ha, men ändå inte kan sluta tänka på... Lite lagom rörigt i mitt huvud, som ni kanske märker. Ni som känner mig väl vet vad jag pratar om, ni andra får inget veta. Gud vilket snack det skulle bli! Jag skulle bli tvungen att flytta härifrån... *ts*

Kanske äta något? Nej förresten... Har ingen matlust. Lägga mig och vila lite kanske? Läsa lite... Ja, så gör vi!
Puss

2 kommentarer:

kultjej sa...

Vännen...

Tänker på dej, ring när du vill om du vill! Jag finns för dej även om det inte verkar så då vi inte träffats på sååå länge! :(

kramar!

PILLANS craZy värld sa...

Du verkar ha de jobbigt nu...stackare. Hoppas allt löser sig. kram