söndag 19 april 2009

Åhåjaja...

Vilken dag! Känner mig helt nerslagen... Överkörd snarare, fast inte bakfull. Inte alls faktiskt. Gick upp efter nio och tyckte att jag var så himla pigg och glad. Ut en sväng med Martin och Kelly, och sen hem. Då kom det över mig! Usch...

Vi hade i alla fall jättekul igår! Sjöng för fulla muggar, och hinkade i oss det vi hade på lager innan vi begav oss in till Oskarshamn. Till Kråkan, där vi stötte på en man från Texas; Jeff Bowlin. Mycket trevligt måste jag säga. Han bjöd på cider och pratade på som aldrig förr, och så gjorde även vi. Det är inte klokt vilken bra engelska man kan prata när man druckit lite! *s*
Efter nån timme eller två gick vi vidare till Cécil där vi skakade rumpa och hade kul. Vi var hemma vid tre, och då var det jätteskönt att få slänga sig i sängen och inta skönhetssömnen. ;)

Det är kallt ute. Inte sådär vinterkallt. Rått och kyligt snarare. Men soligt... Jag tycker att den riktiga vårvärmen ska komma nu. Så man kan sitta ute i solen och bara njuta av värmen. Inte behöva ta på sig ytterkläderna för att kunna sitta ute på balkongen...
Martin har lovat att köpa nya blommor till blomlådorna. Han vann tydligen en massa pengar igår, så då passar han på att fjäska lite. Inte helt ovälkommet om ni frågar mig. ;)
Nu ska jag kolla facebook, och så bjuda er på lite bilder från gårdagen såklart! Puss hej





2 kommentarer:

Nathalie sa...

Du är så söt Cecilia! :)

Martina sa...

haha tog du kort på mig inne på toan hmm å vilken toa är de :P men vilken hemsk bild på mig haha... måste vi göra om :P pusssar