söndag 5 april 2009

Ännu en vacker dag.

Hej på er!
Har precis duschat, så nu känner jag mig superfräsch och fin. ;)
Vi ska ta och cykla hem till mina föräldrar sen och grilla. Har ju varit så mysigt väder så länge nu, perfekt för grillning! Igår kände man doften av grillat kött vart man än gick. *dregel*

Jag har haft så ont i magen i flera dagar nu. Så fort jag äter, mår jag illa och det värker i magen. Usch! Inte så jag lider mycket av det, men det är tillräckligt jobbigt för att klaga lite. *s* Hade åtminstone gått ner ett par kilo nu! :D

Martin försov sig idag, så det blev inget Laholm för hans del. *s* Jag fick ju iofs min välförtjänta sovmorgon, om man nu kan kalla det så... Jag förstår inte vad problemet är. När jag tar Kelly på lördagarna (som för övrigt är Martins sovmorgon) försöker jag sysselsätta henne en massa, ta ut henne på promenad och leka med henne så hon ska vara tyst och nöjd och inte väcka Martin. Men när jag ska få sova, då skriker och gnäller hon minsann heeela morgonen. Det är ju omöjligt att sova! Sysselsättning är det magiska ordet. *pf*
Nåja, jag fick ju ligga kvar i sängen och filosofera till klockan 10. :)

Jag funderar på att skicka efter min snygga bikini från H&M. Tar jag den på faktura så kommer den ju inte behöva betalas förrän i maj/juni. Då kanske jag har lyckats råna en bank eller nåt. *s*

Nope. Dags att göra något vettigt.
Puss hej!

Inga kommentarer: