söndag 19 april 2009

Åskmoln.

Hej på er!
Kelly har precis somnat efter ett långt (och och mycket blött) bad. Tack gode gud! Jag har trott jag skulle få en stroke av hennes jäkla gnällande idag. Kanske en till kindtand på gång? Eller bara trotsålderns intrång på vårt sköna liv... *s*
Jag lagade potatismos och stekt strömming idag. Vi äter ju mycket sällan fisk, men jag tyckte det blev helt okej. Det var ju fruktansvärt mycket små ben i den, men jag antog att det inte var något man behövde rensa bort. Det var ju trots allt miljoner av dom... Även att man inte kände av dom så mycket, var själva tanken på att de fanns där, lite lagom skrämmande. Kanske därför det inte var så himla gott efter första filén? *s*

Mitt humör har verkligen gått oss alla på nerverna idag! Jag har verkligen varit som ett stort, mullrande åskmoln, slår ner på allt som inte passar mig för tillfället. Stackars Martin! Han kastar väl snart ut mig. *s* Hm... Nej förresten. Det är ju min lägenhet, så det blir lite svårt...

Jag har abstinens. Kan man ha det sådär bara? Känner mig ju som en pinsam tönt! Lägg ner bara...

Nu ska jag lägga mig i sängen med Djävulen bär Prada. Måste måste måste läsa ut den idag!! Nåja, åtminstone komma en bra bit på väg. I morgon ska jag ju börja ta tag i själva recensionen. Mindre kul...
Ha nu en trevlig kväll, så hörs vi i morgon!
Puss hej!

Inga kommentarer: