torsdag 9 april 2009

Betygsnacket.

Hej på er!
Jag ska bara berätta lite kort om min dag hittills. Har ju inte hunnit med så himla mycket än. *s*
Vi hade betygsnack på engelskan idag, och när det var min tur började läraren (på engelska såklart);

- Har du läst engelska B tidigare?
- Nej.
- Men Engelska A?
- Ja.
- Var det längesen?
- Mja, några år.
- Okej. Har du varit utomlands mycket?
- Nej. Bara i Danmark.
(nu började jag undra vart hon ville komma!)
- Du pratar väldigt flytande och bra engelska, Cecilia.
*lycklig*
- Du ligger mellan VG och MVG, beroende på hur resten av kursen går.
*ännu lyckligare*

Så, ja. Jag var jättenöjd. :)
Nu ska jag lyssna på Whitney Houston och slänga i mig lite blodpudding. Matteprov i eftermiddag. Önska mig lycka till!
Puss

1 kommentar:

lina sa...

grattis och lycka till =)