tisdag 28 april 2009

Dansk reklam och sexhandel...

Har ni inte sett den där reklamen om Danmark. "Se livet lite mer från den danska sidan!". På ena reklamen kommer en familj hem och hittar en naken viking i soffan. "Snälla mamma, får vi behålla honom!" utbrister ett av barnen, och jag håller på att dö... *s*
I andra reklamen kommer samma familj hem och maken blir överlycklig över att ha fått restskatt. "Titta mamma!" säger ett av barnen och alla i familjen samlas framför ett akvarium med en massa döda fiskar i. "Å så mysigt, de fick dö tillsammans!" säger mamma och alla ler stort. Haha! Hur i hela världen kan dom göra sån reklam! Helt sjukt... *s*

Jag har lagat mat ikväll. Marinerad fläskkarré med ris och champinjonsås. Mumma! :)
Martin är iväg på match ikväll, så jag har lägenheten för mig själv. *tittar mig och och känner efter* Ja, inte såå illa faktiskt, nu när kvällen lagt sig över Mönsterås. :)

Jag försöker skriva om sexhandel till en plötsligt ihågkommen redovisning i morgon. *gah* Går inget vidare måste jag erkänna. Inte heller tittningen på Desperate Housewives som jag hae planerat. Sitter och tjötar på msn istället... *hrm*
Nä, jag tror inte jag har så mycket mer att berätta för tillfället. Återkommer i morgon mina kära läsare! Ha nu en fortsatt trevlig kväll/natt! Speciellt du Martina! *fnissar*
Puss hej!

1 kommentar:

Martina sa...

speciellt jag Martina ojoj tackar så mycket ;) de vet du att jag hade hehe ggrr