måndag 6 april 2009

Första trotsen.

Godkväll!
Jag har inte mycket från dagen att berätta, så jag tänkte informera er om att min annars så underbara dotter har kommit in i trotsåldern. *ljuvligt*
Får hon inte som hon vill, slänger hon sig på golvet och skriker, och får hon som hon vill, slänger hon sig på golvet och skriker ändå. Åtminstone ibland...
Hon har dock fått tillbaka sin aptit, och äter numera som en häst. *s* Idag vid middagen smällde hon i sig en hamburgare (utan bröd) och potatismos. När hon avverkat hela den portionen, fick jag lägga upp ännu mer potatismos åt henne innan hon var nöjd och mätt. Sötfia!


Och annars då? Jag har suttit och pluggat lite matte idag. Anmält mig till högskolan också! :) Men hur det kommer sluta får vi se innan nästa vecka. Jag kände bara att jag ville anmäla mig, så jag inte glömmer bort det!

Så hungrig jag är... Kanske ska ta mig en kopp te och en macka? Nåja, en kopp te i alla fall. *s*
Puss hej!

Inga kommentarer: