måndag 20 april 2009

Fotjävel...

Hej på er!
Äntligen har jag läst ut boken. Så ikväll är det recensionen som ska påbörjas. :)
Jag vet inte vad jag har gjort och jag vet inte vad jag ska göra, för min fot protesterar vilt genom att värka och pulsera så fort jag lägger någon tyngd alls på den. Knappt så jag kunde lägga den lite lätt mot armstödet på soffan när jag låg och läst. *aj* Blir ju lite lagom jobbigt när jag ska försöka köra bil, och den inte vill trycka ner kopplingen utan att göra hysteriskt ont... Nåja, det är bara att vänta ut det.

Jag pratade om provet med min kära mattelärare idag, och det var tydligen bara en superenkel grej jag hade missat att visa att jag kunde... Ska ta det på onsdag redan, så jag kan släppa all information om hur man löser funktioner... *s*

Jag kanske skulle ta och laga någon lunch, så jag kan få i mig något innan jag åker tillbaka till skolan. Har ju räkor i kylen, så jag kanske skulle bryna på dom lite med creme fraiche? Hm... Mja, jag får ta en titt i kylen. *s*
Vi hörs senare gott folk! Nu tillbaka till verkligheten.
Puss

Inga kommentarer: