lördag 11 april 2009

Grillmiddag och sliskdrinkar

Godkväll alla ni där ute!
Jag har suttit och monterat ihop lite bildkollage som ni kan se från igår, så att ni skulle slippa meterlånga längder med bilder uppifrån och ner. ;) Blev dock ganska mycket i alla fall... *hm*
Blandade till en supersliskig (och ofantligt äcklig) grogg när jag kom hem, men blev yr i huvudet efter halva. Hällde ut resten och ägnade mig åt choklad, äckliga chips och pepsi istället. Tydligen var inte det där med att sitta ensam och dricka sprit min grej. *s*

Jag har jobbat idag. Riktigt kul faktiskt att få komma tillbaka till mitt älskade jobb och skiva skinka och lukta sill. *yummie* Nåja, det gick fort, och det var åtminstone kul att träffa mina tjejer. :)
Åkte hem till mamma och pappa för grillmiddag (ja, vi skippade påskmaten och tar den i morgon istället.) Kelly fick springa ute på trädgården och leka lite, vilket var mycket uppskattat. Vi skulle ha en trädgård... Det hade varit toppen!

Åh, jag lyssnar på Beyonce- Single Ladies nu. Jag och Martina kom ju överens om att lära oss dansen till KomVux-partyt. Haha! Lycka till säger jag bara... *fnissar*
Kolla in den här videon. Det är en kille, men shit så duktig! *asg*



Vi har diskuterat mina stora planer till mammas födelsedag idag. Kommer bli jättekul, om vädret håller sig vackert till måndag dvs... Hm. Ja, jag får nog komma upp med en plan B ifall att det skulle bli regn. Man vet ju aldrig här i Sverige.
Jag tänker inte berätta om dom heller, för den lilla risk det finna att min nyfikna mamma snokar runt och råkar läsa min blogg. *s*

Nu ska jag fortsätta ladda ner musik. Oops, det där sa jag inte! *håller mig för munnen*
Puss hej

Inga kommentarer: