söndag 5 april 2009

Grillning med familjen.

Godkväll!
I väntan på att Martina ska komma passar jag på att skriva ett litet inlägg. :) Jag ska hjälpa henne med att färga håret.
Grillmiddagen hemma hos mina föräldrar blev en succé. Bortsett från det något fettiga och ofärdiga köttet, att det var för kallt för att sitta ute och äta, och att brandvarnaren gick lös tio gånger under middagen, så var det riktigt trevligt. *s*

Jag tog en bild på min bil, så Jennie skulle få se hur det blev med dekalen. :)


Passade på att knäppa lite fler bilder när jag ändå var igång, så jag avslutar med dom. :) Trevlig kväll!

Mitt nyplockade påskris. Fint va! :)
Bilen som kommer ta världen med storm en vacker dag. ;)
Motherf*ckin' princess! ;)
Vår trappuppgång pryds av små söta figurer.

Puss

Inga kommentarer: