onsdag 1 april 2009

Grönsakspaj och tandblekning

Godkväll!
Jag har precis ätit grönsakspaj, och den var lika god som alltid! ;) Enkel som få, och ändå så himla god, kan det bli bättre?
Åh, jag var så oerhört trött de sista två lektionerna. Höll bokstavligen på att somna på engelskan. *gah* Fick låtsas behöva gå på toan, för att istället springa ner till cafeterian och köpa torkad aprikos och dricka vatten. Därefter piggnade jag till avsevärt. *s*

Vi planerade lite inför vårt kommande KomVuxparty också, och kom fram till att den 9 maj skulle passa fint. Hoppas verkligen jag har pengar till det då. *suckar*

Jag fick VG på grammatikprovet förra veckan! Så stolt över mig själv. :) Jag har lyckats få VG eller MVG på nästintill alla prov jag gjort nu i vår. Bara det där jävla matteprovet som var på gränsen till IG. Jag tycker inte om matte, man måste vara så jävla klar i huvudet under ett prov. Det är inte som de andra ämnena, att man kan läsa på lite, och sen hoppas på att komma ihåg svaren på provet. Nej, i matte måste man verkligen kunna räkna ut olika formler och lösningar, annars går det inte.

Kelly, min lilla tjej, är snorig och hostig. Ja, allmänt hängig. Hoppas för guds skull inte att hon blir sjuk igen! Orkar verkligen inte missa mer från skolan nu...

Jag funderar på att bleka tänderna. Kanske inte någon annan som tänker på det, men GUD så icke-vita mina tänder är! Det är knappt så jag vågar le på kort längre. *s* Nej, så illa är det väl inte, men jag skulle nog vilja bleka dom. Finns ju billiga hemma-blekningskit som fått jättebra recensioner. Får väl ta mig en sväng till apoteket när jag har råd. :)
Nu ska jag göra lite annat oviktigt, så hörs vi i morgon!
Btw, har ni nånsin sett en snyggare klocka?! Martin kom hem med den igår, och gissa om jag blev glad. *fnissar*

Puss hej!

Inga kommentarer: