måndag 27 april 2009

Helvetesnatt...

Godmorgon!
Eller... God förmiddag kanske jag ska säga. *s* Jag är faktiskt riktigt pigg för att inte ha fått sova särskilt mycket inatt... Kelly har (och jag skojar inte!) vaknat mellan 20 och 30 gånger från att hon la sig igårkväll. Jag som är så snäll, lät Martin sova med öronproppar, medan jag ägnade hela natten åt att springa upp och ner som en jävla idiot för att ge Kellan vatten, välling, nappen, eller bara stoppa om henne. Det kliar väl på henne stackarn...


Jag tänker. Tänker jättemycket. Vill ha... Nu.
Det blev inget igårkväll, det fanns helt enkelt inget tillfälle till det eftersom Kelly skrek var och varannan minut. Man vill ju ha lite lugn och ro för att kunna prata ostört...
Vi var aldrig på bio heller för den delen. Jag tog en lååång promenad istället. *duktig*
Nu ska jag kolla in mitt hår, och avgöra om det måste tvättas eller inte innan vi går iväg. Hörs sen!
Puss

Inga kommentarer: