fredag 24 april 2009

Hold my hand.

Godkväll!
Jag har tagit en långpromenad ikväll. Underbart skönt väder för en sådan. :) Rensade hjärnan lite också, så nu känner jag mig... tom.
Jag har inte alls haft någon aptit de senaste dagarna. Ätit två mackor och en liten, liten pizzabit på hela dagen, och det är väldigt lite för att vara jag. *hm* Men, det är väl helt okej antar jag. Plötsligt kommer den tillbaka, och då vräker jag i mig som aldrig förr. *s*

Jag har egentligen inte så mycket att skriva om. Eller jo... Jag har hela huvudet fullt med konstiga tankar och funderingar som jag skulle kunna ägna hela kvällen åt att förklara och ge utlopp för, men jag känner att det skulle skapa för mycket intriger. Bäst att sluta, och bjuda er på både bilder och musik. Enjoy!
Puss

Köpte dessa ursöta sommarkläder på Kids & Ladies
Sötgurkan var lite piggare framåt kvällen
Visst är den underbar! Världens vackraste kvinna om ni frågar mig. Ja, näst efter mig själv såklart. *asg*
Ja. Vad säger man?
Visst är hon fin i tofs
Mor & dotter
Polisbrud
"I'm going in!" :P




1 kommentar:

Petra sa...

Men du, vilken söt liten flicka du har. :)