onsdag 29 april 2009

Jag har en kärleksaffär!

Hör och häpna gott folk, för nu går skvallret hett på gatorna i Mönsterås! Fick höra igår att jag har en affär med T, han som lånade vår soffa i lördagsnatt. Martin hade fått hör det i måndags också. "Jaså, har du gått och blivit brädad?!" Haha!
Okej, absolut inget fel på T, han ser bra ut och är supermysig, men nej. Jag har INTE haft sex med honom. Så nu vet ni det. Men prata på ni bara om det roar er, jag bryr mig ärligt talat inte. Skvaller är ju trots allt det roligaste som finns, vare sig det är sant eller ej. *s*

Har haft en jättetrevlig dag i skolan. Det är så skönt att få komma hemifrån och fokusera på något annat än problem. :) Lovely...
Fick ett bra betyg på min bokredovisning till engelskan också, så jag är lycklig. :)

Martina skickade mig en länk till detta hemskt roliga klipp. Ta en titt för guds skull, och lär er hur ni ska röra er på dansgolvet! Titta på HELA klippet, det bästa kommer i slutet. *fnissar*



Vad ska man hitta på ikväll? *funderar* Hörde förresten att det inte skulle bli någon eldning i morgon pga eldförbud. Katastrof!! Vi som skulle gå och titta på elden ju. :/ Nåja, jag tänder väl eld på skiten själv om det ska vara så, för en eld ska jag minsann få se. *s*

Skulle behöva sätta mig och plugga lite matte, men jag tror jag tar det på håltimman i morgon istället. Lite facebook nu då. ;)
Puss

Inga kommentarer: