lördag 18 april 2009

Jobb och singstarkväll.


Godmorgon!
Idag gick vi upp något tidigare än igår. Men det är bara skönt att komma upp i tid när man ska ge sig iväg till jobbet. Då hinner man sätta på sig ansiktet, äta frukost, umgås med Kelly och kanske skriva en rad eller två i bloggen. *s*

Jag borde kanske putsa fönstren innan jag ska åka iväg, men jag vet inte om jag orkar. *s* Det är svårt att ta sig för något mer ansträngande såhär på förmiddagen, man brukar behöva komma igång lite innan man ger sig på städning och sånt. Eller vad säger ni? ;)
På måndag börjar skolan igen. Det har varit underbart med påsklov, och jag känner verkligen att jag har hunnit med mycket. Jag fick ett mejl från min mattelärare som sa att jag måste komplettera med någon uppgift från matteprovet för att få godkänt. Skit också! Varför kan inte jag också ha lätt för matte? Klarar jag inte matten så vet jag inte vad jag ska göra... Vill verkligen inte jobba på dagis... *suckar*

Jag pratade med Martina igår, och vi kom överens om att vi skulle komma till henne vid sju. Det är jag, Martina, Therese (min syster) och Mikaela (hennes syster) som ska dricka cider och sjunga singstar. Kommer nog bli jättekul! :)

Jag har bett Martin om att städa här hemma idag, och jag hoppas verkligen att han gör det. Skulle ha tagit tag i det igår, men det hanns liksom inte med. Vi var ute hela dagen istället, vilket var klart roligare än att vara inne och dammsuga. *s* Och idag känner jag verkligen inte för att städa de få timmar jag är hemma i eftermiddag...

Haha! Nu kom jag på vem Kelly går som. Ni har väl sett Al Bundy? Det där vedervärdiga programmet på sexan... Hans fru går ju skitskumt, vickar på både rumpan och armar när hon går. Kolla in de första sekunderna på videon så förstår ni vad jag menar. *fnissar*



Nähepp... Kanske man skulle försöka putsa fönstren lite. Knappt så man ser ut som det är nu. *s*
Puss hej!

1 kommentar:

DeadUntilDark sa...

Så roligt det lät, hoppas ni får en skojig kväll! :)