onsdag 15 april 2009

Kalmar

Hej på er!
Nu känner jag att humöret stigit något efter min trevliga dag med Lina.
Vi åkte in till Kalmar efter halv ett och sprang runt som tokar på Baronen, på jakt efter lite fina kläder.
Åt lunch på Zorbas (Linas mamma bjöd!) och så återgick vi till shoppandet. Jag handlade lösögonfransar (för att kunna bli så glamourös som möjligt på alla fester. *fnissar*), en ny mascara, ett par leggings och ett regnställ till Kelly. Äntligen måste jag säga! Tur som bara den att hon inte har behövt det än. :)

Btw, sitter och slökollar lite på Roomservice. Dregen är ju gästinredare idag. Dreeegen. *dregel* Ja, han är ju faktiskt sådär råsnygg. Ser ut som en riktig bad boy. Såna gillar vi. ;)

Det blir nog Sandra nästa helg i alla fall... Kom på bättre tankar idag. :)


Jag måste få träffa Martina i morgon. Det är ju vår tjejkväll på torsdagkvällar. Simning och solning. Två veckor sen sist nu! Oacceptabelt.
Belinda och Sofie ska minsann också få lite besök av mig. Det var så himla längesen jag träffade dom nu, så det ska bli kul. :)
Har faktiskt inget mer på hjärnan nu. En sak är i alla fall säker - jag ska inte ägna kvällen åt MSN, utan lägga mig och läsa på Djävulen bär Prada. Mysbok. :)
Puss hej!

1 kommentar:

Nathalie sa...

Ska du på bal? :)