torsdag 9 april 2009

Långpromenad.

Det blev ingen simning idag, eftersom det tydligen stängde tidigt. Vaddå, det är ju bara skärtorsdagen liksom! *s*
Istället tog jag en långpromenad, och förbi mina föräldrar för att hämta hem min pärla. Den svävade fram nu med sina fina sommardäck. *njuuuter*
Nu har jag suttit och ätit marabouchoklad med digestive, Martin tyckte synd om mig för att det inte blev någon simning ikväll tydligen, för han kom hem med en 200 g chokladkaka och en stor flaska Loka skogsbär. Hjärtat. <3>

Jag fick ett sånt fint sms av Belinda. I korta drag berättade hon hur mycket hon saknade mig, och jag började nästan gråta. Vi pratade ju jämt förut, träffades jätteofta både med och utan barn. Men så har det blivit, som med så många andra, att vi tappat kontakten mer och mer. Nu ska vi minsann jobba mer för att komma tillbaka till varann, jag och min älskade Belinda. ;)
Ja, och för att inte tala om Jennie. Dig har jag inte träffat på år och dar känns det som! *smisk på handen*

I morgon åker vi ganska tidigt. Det tar, enligt våra beräkningar, runt 3 timmar att köra till Jönköping, så vi ska satsa på att åka mellan 7 och halv 8. Kommer bli galet kul har jag på känn. *fniss* Och kameran SKA med denna gång, så det lär bli MASSOR av bilder! :)

Hittade den här bilden i mitt fotoalbum, och kom att tänka på när jag och Martina o de andra var i Oskarshamn och partajade. Den här killen skulle dansa med oss heeela kvällen, och tyckte visst att han var riktigt het. Han började strippa, och då passade vi på att knäppa en bild. Haha! Vad mycket skumt man gör med lite alkohol i blodet. ;)


Nu ska jag göra något annat än att sitta här och skriva. Hörs kanske i morgon, om ni har tur! ;)
Puss

Inga kommentarer: