lördag 25 april 2009

Lördag is the shiet!

Okej, så var lördagen här, men tror ni Kelly har blivit frisk? Svar: nej. Hon hade 39,9 idag på morgonen, och varit supergnällig ända fram tills nu. Fått i henne en rostad macka, lite välling och vatten i alla fall, och nu börjar hon plocka lite med sina leksaker. Hoppas verkligen att hon blir pigg tills vi ska lämna av henne hos mamma och pappa.
Visst är jag en fruktansvärd mamma! Lämnar bort min sjuka dotter bara för att kunna gå ut och festa... Mycket dåligt...

Nåja. Jag ska snart lägga henne med en flaska välling (ingen idé att försöka få i henne mat...) så hoppas jag att hon har noll feber när hon vaknar. Ett gott tecken i så fall!
Jag och mamma har kommit överens om att vi åker in på grillning och Sandra, sen tar vi nattbussen hem istället för att stanna kvar över natten. På så sätt kommer vi ju hem i alla fall, och Kelly behöver inte sova någon annanstans.

Vackert väder i alla fall! *längtar bort* Ska bli såå härligt med gillat och Smirnoff Ice. Såklart jag hoppas att Kellan blir frisk nu med detsamma. *s*
Nu ska jag byta snusk-blöja, och försöka söva henne lite.
Puss

Inga kommentarer: