fredag 24 april 2009

Man blir ju deprimerad...

Hej på er!
Vilket uuunderbart väder det är idag! Men jag tvingas sitta inne och längta ut. Har försökt hålla mig sysselsatt hela förmiddagen, och faktiskt lyckats ganska bra. Putsat alla fönster (de ser fortfarande skitiga ut, för smutsen satt tydligen mellan fönstren. Vet inte hur man får isär dom... *hm*), dammat, tvättat två maskiner, dammsugit och diskat. Och så försökt underhålla Kelly på det. Men det har funkat. Efter att jag tryckt i henne en panodil har hon varit någorlunda tålmodig och tillfreds med livet. *s*

Martin kommer hem efter två, och då tänker jag minsann ge mig ut i solen. Ska åka till systemet och inhandla dricka, hem till mina föräldrar för att se om Therese har något i klädväg att låna ut tills i morgon. Är så himla trött på mina tajta klänningar. Känner mig alltid så snygg innan man ska ut, men får ju bevis på korten dagen efter att så inte var fallet. Ser oftast som alltid ut som ett välfyllt isterband, och det är inget vidare kul måste jag påstå. *pff*
Nåja, vi får väl se hur det slutar. Skulle ju lånat en fin klänning av Martina, men den har på något mystiskt vis försvunnit, så jag är utelämnad åt ödet. ;)

Tänkte laga pizza idag. Undrar om det blir gott att strö över lite räkor? Älskar räkor, men när man tillagar dom själv blir de alltid så sega och äckliga. Kanske berodde på att jag kokte dom sist, och det ska man ju inte göra...
Nähe, nu måste jag försöka lista ut hur mycket av mina pengar som ska gå till tråkigheter, så vi hörs senare gott folk! Ut i solen med er, och sitt inte här! ;)
Puss

Inga kommentarer: