söndag 12 april 2009

Meningslösa lockar

Hej!
Idag var det faktiskt riktigt tråkigt väder... Jag hade hoppats på en massa sol, men när vi var ute var det nästan så det hängde regn i luften... Hoppas verkligen att det bättras på tills i morgon. ;)

Jag ägnade hur lång tid som helst åt att stå och locka håret idag, bara för att känna mig lite snygg sådär på söndagsmorgonen. Och snyggt blev det! Sen gick vi ut på promenad, till Konsum för att handla lite äpplen till en äppelpaj.
När vi kom tillbaka hem, såg håret ut precis som det gjorde innan jag började gå lös med locktången. Skit!


Vi (jag och Kelly i alla fall) tänkte ta en sväng hem till mamma och pappa idag igen, för att käka lite påskmat och äppelpaj (som jag bakade förut btw). Martin har jag inte räknat med, eftersom han verkar lite bakis idag. Det är lugnast att bara strunta i att tjata på honom då... *s*

Har inte så mycket mer på hjärtat för tillfället, men jag lovar att återkomma ikväll. :)
Ha en trevlig dag!
Puss

Inga kommentarer: