tisdag 28 april 2009

Nationellt prov i Engelska.

Sådärja! Då har jag det avklarat, och bra gick det också tror jag. Det kändes åtminstone ganska bra. *s*
Har fått prata av mig lite med Martina också, så det känns bra på den fronten nu också. :) Stackaren, det är inte lätt med nypiercade tungor. *fnissar*

Jag har sovit som en stock inatt. Kelly vaknade bara någon enstaka gång, och då körde jag upp Martin. *s* Så jag har fått en lång, sömnfylld natt. Me like!

Jag vet faktiskt inte vad vi ska hitta på idag, jag och Kelly. Det börjar faktiskt bli lite drygt att ha henne hemma nu. Hon blir ju så rastlös och otålig, och det kombinerat med min nuvarande instabilitet blir ingen bra match. Nåja, ut och leka i alla fall. :) Handla lite mat så det blir något ätbart framåt eftermiddagen, och så lär jag väl hamna framför dataskärmen ett antal gånger till innan dagen är över. *pf*

Jag tänkte faktiskt ta mig i kragen och visa er lite bilder från i lördags. Enjoy!
Puss

Brudisarna på väg till Sandra.

Mys på toaletten! ;)

Lindas mamma kom också förbi. Hon är en riktig liten pingla! ;)

Snyggingarna ville visa upp sina muskler. *s*

Det var supertrevligt på deras stora balkong! :)

Inga kommentarer: