söndag 26 april 2009

Pizza och bio.

Hej på er!
Hoppas ni har haft en bättre dag än jag... Kelly har varit ett litet monster hela dagen, och bara skrikit och gråtit konstant. Nu som först har hon lugnat ner sig, och knaprar på lite kanter från pizzan. Så ja, det fick bli snabbmat idag. Det första (och antagligen sista) jag åt för idag.

En shopaholics bekännelser går på bio här i Mönsterås ikväll. Martina skulle höra av sig om hon kunde gå, så än är det inte spikat. Hoppas verkligen hon kan, för jag MÅSTE få prata med henne...

De snurrar i huvudet, och än har jag inte tagit tag i det där livsviktiga som kan vara avgörande för hela skiten... Måste göra det ikväll...

Efva: Ja, visst är det lite konstigt att de helt tar för givet att alla föräldrar ska vaccinera bort alla sjukdomar från sina barn... Det finns ju undantag, och då är det ju faktiskt ganska bra om de har lite koll på symptom och liknande... *hrm*
Tack för erbjudandet, jag kanske kommer förbi och slänger in Kelly någon dag framöver då! ;)

Nu ska jag försöka få tag på min kära mamma. Hon kan vara totalt omöjlig att få tag på ibland... *s*
Puss hej!

Inga kommentarer: