torsdag 2 april 2009

Romeo & Julia

Hej!
Jag ska bara skriva några få rader just för tillfället. Pappa ska komma förbi med cykeln och barnsadeln snart, och innan dess måste jag hinna äta min grönsakspaj.
Martin kom hem med tårta idag, Doc fyllde år så jag fick resterna av tårtan de åt på Hjulet. Mums! ;) Så jag tänkte, att om jag äter min grönsakspaj, och sen simmar riktigt ordentligt ikväll, så kan jag ju slänga i mig tårtan utan att få dåligt samvete. Smart va? ;)

Dagen har ju varit helt underbar igen! Dock förstördes mina kommande vårkänslor med ett konstigt påstående om att det ska bli snöstorm om nån vecka. Snälla, säg att det var påhittat? Jag tror förresten inte på det förrän jag ser det. SMHI har ju haft fel fler än en gång, inte sant? *s*

Jag tror jag har kommit in i en ung-mamma-kris. Det är så mycket jag vill göra, men så mycket jag varken kan eller får. Lägger in ett uuuunderbart klipp från Romeo & Julia. Den hackar lite, men titta om ni vill. Jag smälter i alla fall som smör i solsken (typiskt småländskt uttryck? *s*) Enjoy!



Nu ska jag värma min paj, och så återkommer jag kanske ikväll efter simningen med Martina. Tänkte bättra på min färg lite också. Så skönt att få ligga i en fejksol och bara drömma sig bort. *fnissar*
Puss

Inga kommentarer: