torsdag 16 april 2009

Sådärja!

Nu var mitt besökarantal uppe i rätt siffror igen. Tappade tydligen en del läsare när vi inte hade något nät...
Jag sitter här och fryyyser så händerna är alldeles förlamade. Promenerade med Martina till Vattenpalatset, från Vattenpalatset och upp till stallet där de har sina hästar, från stallet och hem. UTAN vantar! *brr* Det är ju trots allt ingen sommarvärme om kvällarna...

Gissa om jag är snygg just nu! Satt ju i solen hos Belinda, och har därför nu lyckats skaffa mig en härlig bonnbränna och ett snyggt solbränt mönster i ansiktet. Mycket vackert måste jag säga. Och det blev inte bättre av att sola solarium heller... *s* Jag får väl lägga på en massa foundation i morgon så jag åtminsone vågar visa mig utanför dörren. Tur då att det inte blev någon träff med kusinen, för hon är alltid så brun och snygg...

Ska tvätta bort sminket, sen blir det nog mys med sambon. :)
Puss puss

Inga kommentarer: