torsdag 9 april 2009

Skitprovet.

Hej!
Mitt huvud bultar, och jag känner mig helt dimmig... Kom precis hem efter att ha gjort provet, handlat med Martina, och dumpat av min kära bil hemma hos pappa som ska byta däck.
Och på tal om provet, så gick det skitdåligt... Jag fattar inte varför jag inte kan lära mig matte! Blir så jävla besviken på mig själv... Det här är det andra provet jag gör bort mig på. I den här takten lär jag bli tvungen att lägga planerna på att bli lärare, på hyllan. *suckar och slår mig i huvudet*

Nåja. Jag har i alla fall tryckt in en kväll med simning och solning, ja om inte Martin binder fast mig på en stol och vägrar släppa ut mig förstås. *s* Skulle vara skönt med lite avslappning.
Sorry, nu känner jag bara för att lägga mig på sängen och tjuta. Hörs ikväll så kanske jag är mer taggad inför morgondagen.
Ciao.

Inga kommentarer: