fredag 17 april 2009

Skönaste dagen på länge.

Hej på er!
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag! :)
Först och främst fick jag sovmorgon till klockan halv tio! Jag trodde jag skulle få världens chock när jag slog upp mina blå (nä, inte riktigt sant. Gröna då... *s*) och tog första titten på klockan. Tack Kelly! ;)
Vi åkte hem till mina föräldrar redan vid tio, och jag tog itu med min skitiga bil. Efter bara en halvtimme var den skinande ren, och dessutom tog jag hand om mina nästintill igensmutsade rutor. *s*
Lyckades få Kelly att somna efter att ha tryckt i henne lite mat, så då passade jag på att lägga mig ute i solen med mp3:n. Mycket trevligt. *s* Smorde dock in mitt kära ansikte för att slippa bli ännu rödare. Jag måste ju tänka lite på att jag ska jobba i morgon. Vill gärna slippa stå där och lysa ikapp med min röda arbetströja. *fnissar*

Vi åkte hem efter att Kelly vaknat, och kom innanför dörren runt halv fyra. Tog med mig lilltjejen (Martin var ju såklart för trött...) ut på promenad. Förbi Systemet och inhandlade några cider till singstarkvällen i morgon, och sedan en sväng ner till hamnen. Tyvärr hade de jävla snorungarna i moppegängen tagit sönder bäbisgungan, så vi blev inte långvariga där. Tog istället en sväng till hembygdsparken och busade i det gröna. Underbart!

Nu har vi ätit tacos, så man känner sig lagom fyrkantig. *s* Blev överlycklig när jag ställde mig på vågen i morse och fick se att jag har minskat lite till i vikt. Det går åt rätt håll, mina vänner! :) Kom dessutom i mina piratbyxor jag hade på studenten för tre år sen, och då blev jag ännu lyckligare!

Ikväll hade jag hoppats på att det skulle gå något bra på teve, men talang är inte direkt något jag roas alltför mycket av. Får väl se vad sambon säger.
Till sist tänkte jag bjuda på en låt som har klistrat sig fast i hjärnan. Den lär åtminstone bli min sommarlåt! :)
Puss hej!

Inga kommentarer: