fredag 3 april 2009

Slut på dagen.

Jag sitter och har precis druckit upp min sista kopp te för dagen. Dessutom har jag inte sagt ett ljud sen klockan sju, vilket är nästan tre timmar från nu. Inte illa. ;) Nu blir det väl 9-10 timmar i tystnad till, sen hoppas jag verkligen att jag är tillräckligt bra i halsen så jag kan åka till Kalmar i morgon!

Har suttit och knåpat ihop inbjudan till KomVuxpartyt vi ska ha. Det blir nog fint, och j*ligt kul om jag gissar rätt. Hoppas bara alla de "roligaste" typerna följer med bara! *s*
Det är ju faktiskt inte så himla mycket pengar som behövs, så till och med jag lär ha råd. *yeey*

Jag funderar allvarligt på att stänga av teven, datorn, tvätta bort sminket och gå in och lägga mig i sängen. Måste försöka fortsätta med Djävulen bär Prada. Man tycker att tre veckor är lång tid, men jag minns ju senast vi skulle skriva recension om en bok i engelskan. Nu har jag bestämt mig att jag behöver nästintill en vecka på mig för att skriva den klar. Det betyder att jag ju bara har 2 veckor på mig att läsa klart. Kanske dags att sätta fart då, så ska det väl inte bli några problem. *s*
Godnatt på er, och håll tummarna för att ni slipper läsa om mer gnäll från mig i morgon! ;)
Puss

Inga kommentarer: