måndag 27 april 2009

Sorry...

Jag orkar inte. Vill inte. Känner verkligen inte för det. Skjuter väl på det ännu en dag... Och säkert ännu en efter det. Dåligt Cecilia! Ta tag i problemen när dom är färska!!! Men här sitter jag och försöker hitta ett bra tillfälle att öppna munnen. Nej. Det går inte. Jag är så rädd för bråk och annat skit. Orkar inte med det nu...

Nu ska jag nog försöka gå och sova. Allt detta tänkande är för mycket för min stackars hjärna. Har ju nationellt prov i engelska i morgon också, så det är ju en fördel om man är lagom pigg då. Jag ska ju trots allt satsa på mitt MVG. ;)

Kelly verkar ha somnat lite bättre ikväll. Har bara gnällt till lite en gång, men somnade om ganska så snabbt. Hoppas, hoppas, hoppas på en trevligare natt!! I värsta fall kör jag väl upp Martin. Min tur att sova med öronproppar. *sätter mig med armarna i kors*
Godkväll.

Inga kommentarer: