lördag 18 april 2009

Städat och fint.

Hejsan!
Vi har ägnat oss åt att städa vår lilla lägenhet nu. För en gångs skull delade vi upp oss riktigt bra. Martin fick ta det jobbigaste- dammsugningen, medan jag dammade och torkade golven. :)
Jag tänkte börja laga mat, och sen försöka göra mig fin till ikväll. Det är ju faktiskt snart kväll för den delen, så jag har inte mycket tid på mig... *tittar på klockan*

Det gick finfint på jobbet idag. Var en hel del kunder, så tiden gick fort! Skönt det. Fick ju prata lite tjejsnack med Sanna också, och det är ju aldrig fel. ;)

Vi har bestämt oss. Det blir Oskarshamn ikväll. Martinas pappa skulle skjutsa in oss, och min pappa hämtar oss. Underbara pappor! Underlättar våra liv avsevärt. *fnissar*
Nej, dags att sätta fart! Hörs i morgon gott folk. Ha en superkväll!
Puss

Inga kommentarer: