måndag 20 april 2009

Träff med kusinen.

Hej på er!
Just nu håller jag på att laga mat. Pommes och köttbullar får det bli, i brist på annan mat i kylen/frysen. *s* Nåja, det duger åt oss. Bara jag får äta snart! Är superhungrig, och har sprungit och småätit på Kellys choklad som hon fick i påsk. Fy skäms!

Idag har vi tagit första dejten med min kusin och hennes dotter. Jättetrevligt faktiskt, trots att jag trodde att det kunde bli lite stelt. Vi har ju faktiskt aldrig umgåtts, utan mer hälsat på varann på kalas och liknande. Men nu ska det bli ändring. Vi bor ju trots allt så nära varann (hon bor två hus bort!) och så har vi små barn båda två (ja, hennes är tre...) så varför skulle vi inte kunna umgås!? :)
Hon bjöd med mig på sin födelsedagsfest den 9 maj. De skulle åka in till Sandra och se Scotts. Så vi får väl se om det lämpar sig att gå ut då också. Ska ju trots allt kanske gå ut på fredagen också. Och jag tror inte Martin uppskattar om jag ligger och är bakis hela helgen. *s* Någon måtta får det vara, men kul skulle det vara! :) Man vet ju aldrig vad som händer.

Min fot värker lika illa som förut, men jag försöker önska bort det. Kanske att det har försvunnit tills i morgon! :)

Jag började skriva på min bokrecension förut idag, och tänkte fortsätta lite nu. Det är bara skönt om jag blir klar i tid så jag slipper sitta och stressa ihjäl mig i morgon kväll. *s*
Hörs i morgon!
Puss

Inga kommentarer: