onsdag 1 april 2009

Underbara vårväder!

Hej på er!
Ja, jag vet att jag missade att ge er en uppdatering om livet igår... Hade helt enkelt varken tid eller ork till att sätta mi vid datorn. *s*
Men idag känner jag hur energin flödar i kroppen! Eller ja... När jag är ute i alla fall. Här inne i den nedsläckta datasalen är det inte fullt lika energiskt. Hehe...
Vi åkte till Blomstermåla igår när Martin kommit hem. Han köpte en barnsadel till Kelly förra veckan, men den var alldeles för liten för min breda kärringcykelpakethållare (vilket ord!). Därför åkte vi och bytte till en lite äldre modell av barnsadel. Pappa fick dit den MEN nu var det helt fel spännen. Butiksägaren hade tydligen satt dit två olika halvor av säkerhetsspännena, så det gick inte att sätta ihop dom. Snacka om dålig service. *s* Så Martin får åka dit idag med jobbet och be om att få passande spännen. Vi vill ju kunna ut och cykla när det är så fint väder!
Idag är dagen på veckan som vi inte träffas knappt allt, Martin och jag. Han åker bara 20 minuter efter att ha kommit hem från jobbet, så jag och Kelly får sköta oss själv. Kan vara ganska skönt för den delen, men vissa dagar vill man ju gärna slippa sitta ensam om man inte har något prov att plugga till dvs...
Igårkväll åt jag räksallad, och det var supergott! :) Idag blir det grönsakspaj, så min hälsosamma inställning går fortfarande fint. Det är ju absolut inte så att jag hårdbantar, men man mår ju faktiskt himla bra av att äta nyttigt också! Bara en bonus om man går ner i vikt också. *s*
Nu ska jag fortsätta min underbara lektion i Excel. Supertrevligt. Not...
Puss hej!

Inga kommentarer: