torsdag 30 april 2009

Valborg...

... och ingen eld. Jävla eldningsförbud!! Jag bojkottar minsann vartenda firande här i trakten bara för det... Kelly har nyss somnat, så jag får ägna mig åt att sitta här och sörja de försvunna eldarna istället... *s*

Kom hem från mamma o pappa nyss. Har ätit tacos, så min mage är sprickfärdig! *lätt illamående* Nåja, det var åtminstone trevligt att få träffa familjen lite igen. Var ju nästan en vecka sen sist annars. *gah*

Åh, jag saknar så det nästan gör ont. Hur f*n kan jag känna så? Typiskt skitjobbigt... Vill ju ha!

Jag hade helt glömt bort skattedeklarationerna, tills jag fick se i min almanacka att det var ett märkt datum för när det skulle vara inne - på måndag... Så ikväll får jag ägna lite tid åt att deklarera åt mig själv och Martin. Kul! Not... Hade hellre gått ut och druckit cider o dansat! *vill*

Martina pratade om att komma förbi, och det hoppas jag verkligen att hon gör! För att sitta här ensam och uggla när alla "roliga" människor är ute och roar sig istället för att sitta och prata med mig på msn, är allt annat än trevligt... *s*

Nope. Jag är faktiskt så pass tråkig idag att jag inte har mer att säga för tillfället. Ni får nöja er med detta. :)
Puss

Inga kommentarer: