fredag 3 april 2009

Vart tog den vägen?

Hej på er alla underbaringar och mindre lyckade!
Vädret är heeelt underbart idag, och humöret likaså. :) Ja, om det inte vore för min borttappade röst såklart. Jag vaknade idag och kunde knappt pressa fram ett enda ljud. Nu kan jag åtminstone prata någorlunda ljudligt. *hatar*

De är nog några typer som har bildat rockband i någon av villorna häromkring. Ibland hör jag hur de spelas på både trummor och bas, så det ekar i området. Trevligt så länge det går att stänga ute (o)ljudet om man skulle vilja det. *s* Nåja, kanske att de är nästa stora stjärnor? Kan man skulle gå dit och be om en autograf bara för säkerhets skull... *fnissar*

Vi hade redovisning i religionen idag, som jag kanske har nämnt. Jag fick förstås bara stå och se söt ut medan de andra i min grupp fick sköta snacket. Stackarna... Men bra gick det i alla fall! Ja, vi var väl kanske inte lika proffsiga som gymnasieeleverna som hade fixat powerpoints och sånt, men ändå. Man får tänka på att vi inte heller har fått några bärbara datorer att sitta och fixa på. :)

Är inne på tredje koppen te/varmt vatten nu. Jag bara ska ha tillbaka min röst tills i morgon! Vill ju kunna prata lite med mina små gullungar i Kalmar. Kanske blir lite väl tråkigt för dom om jag kommer dit, och sen sitter knäpptyst i ett par timmar innan jag åker hem igen.

Nåja. Jag ska försöka hinna med att slänga i mig min sista pajbit innan jag ska tillbaka till skolan. Andreas (en i "klassen") har tagit med sig fika, så det ska vi inleda lektionen med. Vilket fredagslyx! :)
Btw, jag fick mina dekaler till bakrutan idag! Precis som jag hade tänkt mig, så snart blir min pärla änny snyggare. *fnissar*
Puss hej!

Inga kommentarer: