tisdag 7 april 2009

Vill inte sova.

Godkväll!
Egentligen orkar jag inte skriva, men känner mig något tvungen i alla fall.
Kelly är jättesvår idag och vill inte alls somna. Det tog lång tid för henne att somna först, och därefter har hon vaknat en gång i timmen. Lillstumpan. Hon kan verkligen driva en till vansinne ibland...

Hade bara en lektion idag, och därefter åkte vi hem, jag och Kelly. Busade lite, och märkte faktiskt inte alls av hennes trots förrän till eftermiddagen.
Lina ringde, och vi bestämde träff hemma hos henne. Så jag slängde Kelly i vagnen och promenerade bort i det vackra vädret. Hoppas hoppas på att det håller i sig! :)
Vi fikade våfflor med sylt och vaniljglass, och tog sen en promenad. Förhoppningsvis hinner vi med ännu en träff, då en barnfri sådan. Kelly är inte svår att ha med sig, men det kan vara skönt att bara helt sonika få sitta ner och prata i lugn och ro, istället för att springa som en maratonlöpare efter en lyckligt springande dotter. *s*

Vi skippade middagen idag, och tog varsin pizza istället. Direkt efter att ha svalt sista biten, kröp sig det dåliga samvetet på. Våfflor OCH pizza på samma dag. Inte bra alls... Men gjort är gjort, och resten av veckan får jag ägna mig åt räksallad istället. *s*

Martina var hurtig och jobbade ihop bensinpengar till vår resa till Jönköping på fredag. Så dum jag kände mig! Vi båda vill och ska åka, men bara hon fick jobba. Jag får fixa en stor fikakorg och bjuda på mat istället, så kanske vi är kvitt. ;)
För er som inte vet så är det Elmia i helgen. Ska åka dit och spana in snygga kil... *hrm* bilar och bara ha kul! *fniss*
Nu ska jag försöka lägga mig och få lite sömn innan natten fortsätter med skrik och sömnsvårigheter. Jag vet ju såklart inte, men det är så jag tror det blir. *hemska tanke* Jag som har en lång dag framför mig i morgon... Behöver all sömn jag kan få.
Godnatt!

Inga kommentarer: