måndag 25 maj 2009

Äntligen är det över!

Ja, matten alltså. Hade det nationella provet idag, och det gick förvånansvärt bra. Några få rätt lär jag ha skrapat ihop i alla fall. *yeey* :) Solen skiner ute, och jag vill bara uuut. Satt en stund på balkongen, men har ju religionsarbetet att skriva klart medan prinsessan sover. Hon är sjuk som vanligt... :/
Åh, glassen! *springer och hämtar* Och nu vaknade hon också... *suckar* Kan hon bara inte sova länge när jag har grejer att göra?!

Nåja. Känner mig... blandad idag. Ena halvan av mig är superlycklig och sprallig, medan andra halvan bara vill lägga sig och dö. Eller... Åtminstone dra något gammalt över sig. Får väl lyssna på den lyckliga sidan och ge mig ut i solen med min kära dotter. Lite frisk luft är nyttigt för sjuka barn. I alla fall när mamma inte vill sitta inne. ;)
Måste handla mat... Har ju nästan ingenting hemma för tillfället, så jag får väl ta Netto eller nåt.
Just det! Bilderna sen i lördags också... *funderar* Nä, jag får ta det sen.
Puss hej!

Inga kommentarer: