söndag 17 maj 2009

Barnkalas

Hej hej!
Jag har spenderat en hel del tid utomhus nu ikväll, så mina fingrar har liksom helt domnat bort... Lite svårare att skriva då, men det ger nog med sig. ;)
Jag hade planerat in en träff med Emma och Ella idag, tills jag kom på (tack vare Emma) att jag skulle på kalas idag! Theo fyllde ju två år häromdagen, så det var barnkalas vid två idag.
Det var bara att springa (okej då, jag tog bilen) till Konsum och köpa en present. Fick bli en film med Nicke Nyfiken i brist på vettiga leksaker... *s*

Nåja, vi kom fram i tid för en gångs skull, fikade baguetter med gräddost, chokladbollar och tårta. Smarrigt! Barnen lekte och vi föräldrar snackade strunt som vanligt. Ett mycket trevligt kalas, och så är det ju så himla bra med mindre barn - kalasen håller på alldeles lagom länge! ;)

Vi var hemma runt halv fem, började laga mat och sen var helvetet igång. Usch och fy... Nåja, jag har bara mig själv att skylla, men att stå ut fyra hela veckor med tjafs och urusel stämning, inget att se fram emot direkt...

Ska bjuda på lite bilder från dagen, sen är det väl dags att försöka komma i säng. Har blivit för många sena kvällar den sista tiden, så man är ju konstant trött!
Puss hej!

Var är Kelly!?
Tittut! :D
Söta Angelica.
Snyggingen Dev.
Födelsedagsbarnet himself.
Min kalasfina pingla!
Åh, jag bara ÄLSKAR Klaras hår. En riktig Barbie-dröm, don't you think! ;)
Partyhatten på!
Mattias har vuxit och blivit stooor! Sist jag såg honom såhär var han nyfödd! *gah*
Caroline med Alfred och... *tänkt tänkt tänkt* My god! Förlåt, glömt bort vad hon heter! :/

Inga kommentarer: