fredag 8 maj 2009

Blomstermåla t/r

Hej hej!
Bilen var det tydligen inget fel på. Kamremmarna måste väl bytas inom en viss framtid, men annars verkade allt vara bra. Hoppas jag slipper köra ihjäl mig då, för jag har verkligen ingen lust att dö just nu. *s*

Har varit och handlat dricka till både mig och Martin inför i morgon. Så om Kelly fortfarande är frisk (ja, hör och häpna, men hon börjar blir hängig igen!!) så går vi ut båda två, på varsitt håll som alltid. Tack vare min snälla mamma som tänker sitta barnvakt i ur och skur. Vad skulle jag göra utan dig? :)

Nu ska jag strax åka och hämta upp Linda och Mattias för att köra dom till B-måla. Känner att jag behöver komma iväg lite. Är iofs aldrig hemma nuförtiden tycker jag, så det får bli ändring på det! Kelly måste ju få sin del av uppmärksamheten också minsann!
Hörs sen ikväll om jag har tråkigt!
Puss

Inga kommentarer: