måndag 4 maj 2009

En bra dag.

Hej hej!
Vi har precis ätit middag - pommes och snitzel. Och ja, jag vet att det inte var någon särskilt bra middag, men mätta blev vi i alla fall. :)

Det är en bra dag idag. Känner mig så glad och fin. :) Inte ofta man får tillfälle att känna sig snygg, så därför blev jag ju bara tvungen att skriva ner det. Idag känner jag mig snygg! *s*
Åka iväg och handla en sväng sen tänkte jag. Har varit jättedålig på att både handla - och laga mat den senaste veckan, så nu tänkte jag ta mig i kragen och fylla upp kylskåpet lite.
Hade varit skönt med en promenad i det, för tillfället i alla fall, soliga vädret, men jag tror jag hoppar över det idag. Har sprungit som en gasell fram och tillbaka till skolan hela dagen, så motion är det sista jag behöver tänka på ikväll. Därför tar jag bilen till affären. Hehe...

Tyvärr har jag en sån där inget-speciellt-på-hjärnan-dag idag, så har ni tur återkommer jag ikväll med något smaskigt. ;)
Puss hej!

Inga kommentarer: