tisdag 5 maj 2009

En trevlig eftermiddag/kväll.

Hej på er!
Upptäckte att jag har lite fler läsare idag än vanligt. Mycket trevligt, och ni är alltid välkomna! :)
Har precis tittat klart på Desperate Housewives - veckans höjdpunkt, eller vad säger ni?

Jag och Kelly pallrade oss iväg till Netto för att köpa fika innan vi mötte Charlotte. Gick hem hit och pratade strunt och fikade chokladbollar (ja, inte hemgjorda då...) och ballerinakex. Mums! ;) Blev tyvärr inga bilder den här gången!
Tog en sväng när hon skulle gå hem, och hamnade vid skolan där vi promenerade runt lite, Kelly och jag. Hon har sån fart i benen så fort hon plockas ur vagnen, så man hinner knappt med. *s*
Hem och laga mat, och efter att Kellan somnat tog jag mig en promenad i solen. Det har ju varit så jäkla tråkigt väder nu de senaste dagarna, så varje solig minut måste utnyttjas! :)

Till "anonym": Man kan ju aldrig riktigt veta om gräset är grönare på andra sidan, eller hur? Antingen drar man en nitlott, eller så blir det det bästa man gjort. Jag drar inga förhastade slutsatser, har ju faktiskt funderat och funderat i flera månader nu. Såklart kan man ju ändra sig, men en sak är säker: om jag och Martin separerar är det för bådas skull. Att leva i ett ständigt spänt och lögnfyllt förhållande är inte nyttigt för någon. De man inte dör av, gör en ju starkare säger dom ju! :) Men, som jag sa, inget är ju genomfört, så allt kan hända...
Tråkigt att du inte vågar/vill skriva ut ditt namn btw...

I morgon är det en heldag i skolan som gäller. Ska bli superkul! Saknar min Martina så det gör ont också. Hatar att inte träffas på såhär länge!! :/
Facebook nu dårå, och sen blir det väl att träna magen lite. Jobbar ju stenhårt på den där tvättbrädan. *asg*
Puss hej!

Inga kommentarer: