tisdag 12 maj 2009

F*ck it...

Hej på er!
Det blev ingen lägenhet för Martin hos Alvinssons... Damn! Hoppades ju verkligen på att han skulle få den. Kan ju tillägga att han också vill flytta så fort som möjligt så ni inte kan komma och gnälla på att jag är okänslig... *s* Prova själv att bo ihop med någon ni gjort slut med. Hur bra relation man än har, blir det ohållbart efter en kort tid...

Nåja... Vackert väder idag i alla fall! :) Det får väl bli att åka ut till Oknö ensam med Kelly sen. Vill ju göra någonting ute idag istället för att bara sitta här inne och uggla... Dessutom lär jag alltid stöta på någon jag känner.

Har fått en låt på hjärnan. Visst är den super!



Vad ska jag hitta på att laga åt Kelly? Kanske skulle göra något åt mig själv också... Har tydligen fått tillbaka aptiten. Okej, det är väl jättebra, men hade ju hoppats på att få stanna där jag ligger nu på viktkurvan... *s* Titta på en godispåse och gå upp 5 kilo liksom... Not good.

Behöver verkligen städa, men tänker strejka idag. Vill få umgås lite... Helst nu med detsamma. Kanske ta en promenad ikväll då. *hm* Fast då missar jag ju Desperate Housewives. Svårt dilemma. ;)
Nopp. Dags att göra någon nytta. Sitter bara här och lyssnar på musik dagarna i ända om jag inte tar mig i kragen och sliter mig från min älskade dator. *s*
Puss puss!

Inga kommentarer: