fredag 15 maj 2009

Finally!

Nu, äntligen, har jag skickat in min engelskauppgift. Jag tror inte på att det kommer bli mer än ett godkänt, men det är väl huvudsaken. :) Siktar ju på att få MVG i hela kursen nu eftersom hon sagt att jag är så nära. Varför ska hon säga så för!? Man får ju superstor press på sig att vara skitduktig hela tiden bara för det... *s*

Jag har ont i en tand... Hoppas verkligen bara att det är min uppkommande visdomstand som spökar och smittar av sig på de andra tänderna, för någon tandläkare kommer jag då inte ha råd att besöka förrän jag är färdigutbildad om en sisådär 4 år... *pff*

Jag funderar på att ta med mig lilltjejen ut på promenad. Hon måste ju få komma ut och leka lite känner jag. Och jag med för den delen... *s* Var ett tag sen nu. :)
Martin ska iväg ikväll, så jag klurar lite på vad man ska hitta på. Kunde åkt in till Kalmar och umgåtts med Linda o Mattias, men det hade blivit så rörigt idag. Får ta det i morgon istället. Så ikväll lär jag bänka mig framför teven med en skål popcorn och naturgodis. Plockade i någon sorts mexicanochips, som var helt underbara! Synd att jag tog så några... *s*

Åh, Kelly har skrubbsår på näsan. Hon hade blivit förbannad på sin dagmamma idag när hon inte fick ta med sig en cykel, så då hade hon slängt sig på marken och skrubbat sönder näsan. Haha! Nej, förlåt, man ska inte skratta åt sånt, men hon ser så himla mysig ut. ;) <3
Nopp, dags att klä på sig jeansen och ut i soooolen. Någon som ska med? :)
Puss hej!

I brist på annat övar jag på mina poser. *s*

Favoritbilden på prinsessan. Visst är hon underbar! <3

Inga kommentarer: