lördag 23 maj 2009

Gaaalet.

Hej hej!
Jag mår förvånansvärt bra idag måste jag medge. Vaknade redan vid kvart i tio och kände mig pigg. Låg ändå kvar i sängen till efter klockan blivit elva, sen upp och ge Kelly lite mat innan hon skulle sova. Vräkte i mig en stor baguette med ost och skinka, så nu är jag fit for fight igen. *s* Vissa klarar ju inte att äta något alls sådär dagen efter, men jag kan komma direkt upp ur sängen och sätta mig o vräka i mig världens frukostbuffé. Mums! :)

Det var galet roligt igår! Mötte Belinda och Sofie på torget, men stannade inte med dom särskilt länge. De skulle in på Hvitan redan då, så vi gick till Martinas mamma istället. Hade supertrevligt med allt folk!
Vi gick till Hvita hästen efter tio, och kom faktiskt in. Tack och lov! *s* Spenderade nästan hela kvällen på dansgolvet, så mina fötter var lagom möra vid stängning. Högklackat är inget jag vanligtvis springer omkring i så dom strejkar gärna efter bara en kort tid... Nåja, jag och Therese stapplade oss hem, och jag slocknade runt tre.

Martin har dragit iväg för en timme sedan nu. Kelly sover, så jag ska passa på att försöka skriva lite på mitt arbete till religionen. Städa lägenheten ordentligt sen, laga mat och så tar vi nog cykeln hem till mina föräldrar senare på eftermiddagen. Hon ska sova där inatt, eftersom jag naturligtvis blev tvungen att gå ut idag med. ;) Det är inte ofta det händer, så jag tycker gott och väl att jag kan passa på när vi ändå har barnvakt.
Här får ni lite bilder från igår, och jag lovar att det dyker upp många fler i morgon! :)
Puss hej!

Jojo, jag och Mikaela posade lite. ;)
Love! <3
Linnea och Lizette.
Jag och söta Ullis.
Brudisarna.
Partypinglorna!
Träffade på Nybro-killarna också. :)
I kön till Hvitan.
Framåt kvällen blev det något suddigt. ;)
Tack för en toppenkväll! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Vart hade du Tompa då????????