onsdag 6 maj 2009

Game over!

Hej alla!
Kvällen har varit något omtumlande måste jag erkänna. Jag ska inte dra några snaskiga detaljer just nu, men jag kan berätta för hela världen att nu är jag singel. Känns oväntat bra måste jag säga. Som jag har gått och ruvat på det här länge länge... *thank God*

Jag tog en sväng till affären, pratade konstant i telefon och frös fingrarna av mig. Men så plötsligt blev jag jättevarm. Skumt det där. ;)

Tycker i alla fall att det är skittråkigt att folk ska gå omkring och prata en massa skit de inte vet något om. Jag kan, fortfarande i detta ögonblick, helhjärtat säga att jag har inte haft sex med NÅGON annan än Martin under vår tid tillsammans. Så får ni skvallra hur mycket ni vill. Såå lösaktig är jag minsann inte! *s*
Vart två brudar inne på Martins jobb och skvallrat lite med Martin, men det bryr ju inte jag mig om. Synd bara att han ska bli lidande för folkets desperata försök på lite smaskigt skvaller...

Nåja. Huvudvärk efter alla händelser... Önskar jag tagit den där sovmorgonen i morgon, men istället ska jag ta mig upp och skjutsa Kelly till Kotten vid åtta som vanligt. *gah*
Så var det med den saken. Hörs i morgon gott folk!
Pussar

5 kommentarer:

kultjej sa...

jadu, nog kommer snacket gå.
Men huvudsaken är att du känner att du valt rätt väg och hoppas den varar så du inte vaknar upp med värsta ångertsattacken en vacker (eller regning) dag!

Anonym sa...

Bra tjejen, du kommer få det så bra! Men, hur ska ni göra nu? Med Kelly, lägenheten och allt? /X

Anonym sa...

nu kommer snacket att gå runt i lilla mönsterås att du gjort slut med martin hoppas du bara orkar höra alla komentarer som sägs jag vet en hel del folk som tycker du är ganska egen person det finns snyggare tjejer än du ...? du är inte så snygg som du tror att du är mitt namn förblir anonymt pg dej och dina tjej kompisar

Malin sa...

Det var inte för att höra skvaller som vi var på hjulet igår, Jag kunde inte bry mig mindre om vad ni håller på med men jag tycker att det är taskigt av dig att hänga ut Martin i din blogg där det framgår ganska tydligt att du längtar efter någon annan.

Anonym sa...

Haha pinsamma anonyma människa! Hahhaha, "det finns snyggare tjejer än du". Hahah, ja det gör det väl alltid? Man kommer aldrig att va snyggast i världen utan silikon och operationer! Men cissi, du är jättesöt, verkligen! Skit i den där pinsamma tönten, som knappt lärt sej stava! Go girl! /X