fredag 15 maj 2009

Good morning Sweden!

Har precis ätit frukost, och sitter nu här i väntan på att åka och lämna av Kelly på dagis. Vi skulle haft sovmorgon idag, om det inte vore för att Kelly var pigg som vanligt och vaknade innan sju. Orka... Nåja, bara att pallra sig upp ur min varma säng och påbörja dagen. *s*

Religionslektionen skippar vi idag, eftersom vi ändå har eget arbete inför provet nästa vecka. Måste få klart mitt engelskaarbete (som jag för övrigt tjatat om i flera dagar nu...) och skicka in det innan dagen är över.
Tack för era fina kommentarer om mitt videoklipp. Sånt gör en liksom glad. ;) Hade tänkt lägga upp länken här, men ångrade mig ganska fort. Vet ju att många läser här i ren irritation, och hade då bara försökt trycka ner och göra mig ledsen. Nopp, ni som är intresserade får helt enkelt pallra er in på tv4 och kika själva. ;)

Kanske bädda sängen? Inte någon större idé eftersom jag ändå tänkt slänga mig där och vila lite innan jag påbörjar skrivandet... Har varit sjukt trött den senaste tiden. *s*
Hörs sen gott folk! Ha en toppendag i solskenet så länge!
Puss

Inga kommentarer: