torsdag 21 maj 2009

Härliga sovmorgon!

Hej på er!
Idag känner jag mig utvilad och fräsch. Fick sova till klockan tio, något jag inte har fått göra på evigheter känns det som.
Kom hem ganska sent igår, och sen låg jag och Martin och pratade till klockan två. *gah*

Åh, jag vill verkligen grilla idag. Skulle vara perfekt. Men icke... Mamma hade inte alls någon lust, så det får bli att laga potatisgratäng och något till. *kurr i magen* Tänkte försöka få med mig M ut på cykeltur sen. Tycker det är så skönt om man kan umgås sådär, vi är ju ändå en familj och kommer alltid vara, även om jag och han inte blir tillsammans igen...

Håller alla tummar och tår för att det ska vara uppehåll eller rent av underbart väder i morgon. Chansen är väl inte så stor, men hoppas kan man alltid. :) Therese och en kompis till henne ska följa med oss ut, så det kommer nog bli galet. ;)
Dags att torka håret och sminka sig lite kanske?
Puss hej!

Inga kommentarer: