tisdag 19 maj 2009

Hold your horses!

God morgon alla!
Har verkligen sovit skitdåligt... Kelly har börjat med den underbara vanan att vilja ha välling om nätterna igen, och vem är det som får springa som en tok upp och ner? Jag... Nu när man vant sig vid att få sova hela nätterna utan att behöva springa, blir jag ju på uruselt humör när jag väl måste ta mig upp för dagen sen. Morgonhumör sucks...

Nåja. Har bara en lektion idag. Mindre nödvändigt, men jag måste väl ta mig till skolan ändå. Har ju provet i morgon, så det är väl säkrast att öva lite mer på de där jäkla pivottabellerna. *ryser vid blotta tanken*

Åh, jag har en tendens att bli lite för... intensiv, när jag hittar något jag verkligen vill ha. Måste verkligen sluta med det. Kan verka lite skrämmande ibland. *s* Hold your horses, som E-type (eller... nä, som hans körtjejer) sjunger. Hehe...



Nope, dags att bädda sängen, sen på med lite vettiga kläder och cykla iväg till dagis/skolan. *gäspar*
Puss hej!

Inga kommentarer: