tisdag 5 maj 2009

Hurtful

"You don't know what you've got, 'til you're missing it a lot!" Ja, kanske det... Något måste ju göras snart i alla fall, för såhär kan vi inte ha det. Nope.

Min mage har snörat ihop sig till ett hårt, litet garnnystan, och den där äckelklumpen har naglat sig fast i halsen igen. Försvinn! Jag har trasslat in mig totalt i den jävla taggbusken jag pratade om häromveckan. Såå intrasslad... Men ändå mår jag så bra! Snudd på smålycklig faktiskt. *s* Vill så gärna...

Vilket skitväder vi har! Tänkte ju åkt ut till Oknö, men som tur var blev lekdagen inställd och framflyttad till nästa vecka. Hoppas såklart på bättre väder då istället! :)
Kelly sover som en liten gris i sin sköna säng. Jag skulle nog också behöva sova tror jag. Känner mig helt slut i hela kroppen. Hrm...
Ägnade nästan en hel timme (nåja, 45 minuter i alla fall...) åt att räkna matte. Tror jag har ganska bra koll på lådogrammen, men ska fortsätta lite ikväll om det finns ork och lust till det.

Vad hittar ni på i skitvädret?

Nu vaknade visst prinsessan. Ska träffa Charlotte (en gammal klasskompis) om ett tag. Tänkte försöka iväg till Netto och köpa fika bara så jag har något att bjuda på. *s*
So long!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej cissi gräset är inte mycket grönare på andra sidan stanna med martin ni passar ihop jag försökte ta livet av mej efter en sepearation så tror inte att ni båda går utan sorg och allt annat som blir vid ens seperation minnen allt som man haft tillsamans försvinner fick gå på psyckolog i ett och ett halvt år innan jag blev ok mvh anonym

Anonym sa...

Man kan ju inte heller leva i ett förhållande som man känner inte är riktigt 100, då kan man ju helt gå miste om sitt "livs kärlek" för det tror jag på att det finns! Man ska inte va nöjd med det "näst bästa" när det bästa kan finnas utanför husknuten! Lycka till tjejen!