måndag 11 maj 2009

I knew I loved you...

Damn it! Savage Garden is the shiit! Hade liksom glömt bort att de finns. Förlåt, fanns... *s*
Åh, jag har plötsligt fått en jävla massa att hinna med innan skolan slutar. Fick en hemuppgift i religion, har ett arbete om någon författare som ska vara inlämnat på fredag, frågor till provet i samhälle nästa vecka och... Så det förbannade, jävla nationella matteprovet. Hjälp mig någon! Jag måste bara få godkänt... Blir ju hypernervös på det där... :/

Har inte ens kollat igenom reklamen från Konsum, Algots o Netto än, hör och häpna! Det brukar vara det första jag gör när det dimper ner i brevlådan. Raklamnarkoman eller något. *s*
Jag är sur... Har varit inne på H&M:s sida och försökt beställa en bikini hur länge som helst nu, men det verkar som att alla tjejer i hela Sverige tänker springa omkring i just den i sommar... Slut i nästan alla storlekar. *gah* Nåja, jag har väl inte råd att beställa den i alla fall, men drömma kan man ju. :)

Har travat runt i hela Mönsterås idag känns det som. Har fått dille på att gå precis överallt. Motion är alltid bra för hälsan. Hålla sig i form till sommaren då ju! :)
Linda o Mattias ville ha skjuts till B-måla idag. Hade gärna kört dom men hade ju såklart inga pengar att tanka för. Inte dom heller, så det fick bli inställt...

Åh, jag håller alla tummar och tår för att lägenheten Martin ska ringa på i morgon är tillgänglig. Vill ju ta mig till Ikea och köpa min fina soffa nu ju! Och har man inga pengar är kreditkortet räddaren i nöden. Åh, jag som lovade mig själv att inte handla mer på det annat än i nödfall... Men det kan man väl kalla det här?

Haha! Jag och Martin sitter och pratar fylleminnen. Jag har lyckats med en del pinsamma grejer i mina dar. Först var när jag hade varit på toaletten på Gladan. Har ju såklart fastnat en meter toalettpapper i byxorna, och där sprang jag omkring och var lycklig. *asg* Det värsta var ju att en kontrollant från socialen var där och såg mig. *gah*
En annan gång lyckades jag fastna med skon i en parmobil (nni vet, en sån där eldriven rullstol) och flög omkull på golvet framför baren och allt folk. Nåja. Fick ju till en sån där fan-vad-häftig-jag-är-rock'n'roll-glidning i alla fall. Haha!
När jag fyllde 18 fick jag två stora shots, och blev askalas. Slängde av mig både skor och allt och höll på att somna i en buske. No good... Och allt detta på Gladan. :) Lite synd är det allt att dom har lagt ner. *s*

Har så mycket i hjärnan nu, men tror jag sätter punkt här i alla fall. Skulle väl behöva kolla igenom det lilla jag samlat ihop i engelskaarbetet. *pff* Finns ju så mycket roligare saker att göra på nätet. :)
Puss hej!


1 kommentar:

kultjej sa...

haha. När toalättpapperet hängde med jobbade jag. det va ju jaaaaag som sa till dej att du har papper i byxorna! haha! Fy fan va de va kul!